Sundsvall

Hej! Nu har jag kommit tillbaks från moppe kurs. Jag var as trött eftersom jag inte sovit så mycket i helgen, eftersom vi har haft match på morgonen och varit tvugna att gå upp 06.30:P:P Som sagt så har jag varit i Sundsvall och spelat handboll. Det var skit kul!:D Vi vann 4/6 matcher och vann hela b slutspel, det var grymt. Men vi skulle tagit oss til A slutspel, om det inte vore för ett mål mot de där jävla norrmännen. Men det grymaste var iaf i semifinalen, vi låg under med 7 bollar mot Sollefteå. Det var väldigt segt, men sen så hände nånting, vi blev as taggade och spelade skit tufft i försvar, sket i om det gjorde ont som fan, vi tog den smällen. Speciellt Adrian som fick deras mitt nias axel intryckt i fejjan. De gjorde inte ett enda mål på 10 minuter medans vi kröp allt närmare. Eftersom vi spelade i en riktig jävla skit hall så funkade ju inte klockan så klart, så vi visste inte vad det stod. Men vi var iaf as glada över att ha spelat så bra i slutet. Men sen så sa de att det var lika och skulle avgöras på Sudden death, alltså första målet vinner. Dogge tog uppkastet, som vi vann. Vi anföll kanske 4 anfall i rad och diverse för Sollefteå, men ingen ville ta avslut med risken att låta anfallet gå över till andra laget. Men sen händer det skönaste som någonsin har hänt. Felix får passning av Adde som stegar ut och drar ut lillis gubbe, som sedan står fri och får passningen. Som sedan lägger en rykare i krysset. Sen blev det underbart. VI VANN! Alla skrek och typ var gråt färdiga, det var helt sjukt!

Nu måste jag plugga vägmärken, men ni får ha det bra! Heil five! // Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0