Såsig

Hej! Idag åkte jag in till Bålsta för att vara med Micke medans Raden var på moppe kurs. Vi gick runt och pundade och hittade en kundvagn von lidl. Vi tittade lite närmare på den och såg att det var en 5 krona i den. Vi släpade ut den till en parkering vid Fagerdal och började hacka med stenar på den, utan resultat. Vi behövde verkligen få ut 5 kronan så vi gick och hämtade ett riktigt proffs när det gäller fyra hjul, jag pratar förstås om Karin. Även hon började banka men det gick inte. Vi kom på iden att man kanske skulle kunna såga låss kedjan och nyckel och stoppa in den för att få ut 5 kronan. Vi går hem till Micke och efter ett tags letande finner vi en järnsåg. Vi går tillbaks och börjar såga, och till slut får vi ut den:P Många billister tittade undrande ska jag säga. För den 5 kronan köpte vi en plastgroda ur en sån där apparat man snurrar och så ploppar det ner en plast boll. Väl investerade pengar. Dt var väl dagens händelse, eller nej vi såg Ursela!!! Det var det grymmaste. Men efter det så var vi hos raden och väntade på att Kajsa och Amanda skulle komma, men de dissade oss totalt!:P Juste jag vann 50 kr på triss, det var helt galet. Nu sitter jag och luktar på middagen som jag hoppas är klar snart. Heil five alla snyggingar!//Alex<3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0