Prao

Tjena, var ett tag sen jag eller någon av oss skrev, men ursäkten jag har är därför jag helt enkelt inte haft tid. Jag har haft prao, har varit ganska intressant, speciellt då jag får vara i valvet:P

Vi har börjat spela med klister på handbollen, känns 10 ggr roligare faktiskt. När man går tillbaks till utan klister då känns det pisstråkigt, klister är mkt roligare:D


Jag kmr inte på ngt att skriva, förutom att jag inte kan köra moped forfarande, väntar på kortet.... plus att vi behöver köpa reservdelar till förgasarn, sen kan jag köra:P

Aja ska dra ut i solen nu medans den fortfarande finns kvar. Heil five!!//Alex<333


Kommentarer
Postat av: olivia

klister?

2009-04-27 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0