Nyårslöfte

Hej, idag har jag gått från bålsta hem till mig och det är typ en mil. Jocke och Micke var mina vandrar kompisar men inte raden, för han skulle vara hos sin farmor och farfar haha:D Vi hade jätte trevligt medans vi gick och smaska på en butterkaka och sjöng. Vi gick även och la blommor på Robins grav<3. När vi äntligen var framme så körde vi lite cross och moppe, jocke var skitkass..... Självklart krajka min moppe:/ men ska försöka fixa den imorrn.

Juste vi in gick ett  "nyårslöfte" där vi sa att vi inte får äta eller dricka något som innehåller socker, dock så har jag tyvärr brutit det löftet, jag har ätit en godis:D Men jag ska försöka hålla det, synd bara att vi bestämde det i påsktider, kunde iaf väntat till efter påsken. men men. Nu sitter jag här och lyssnar på musik och lever mig in. Heil five Nasse-maja:D!//Alex

Kommentarer
Postat av: julia

asså du & dina jävla butterkakor, vad fan är butterkaka!? xD

2009-04-18 @ 04:47:48
Postat av: olivia

det är ju bara alex som skriver!

2009-04-27 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0