Mitt lov

Har inte skrivit så mycket, för jag har inte orkat. Men här kommer ett dunder inlägg för första gången, hoppas någon kan ladda upp lite bilder annars får jag väl fråga efter dem.

I början av lovet, satt jag mest vi datorn och var med dennis, micke och buvall på nattgibb. Poppis! Efter nattgibbet drog alla hem och jag var hemma en, två dagar och gjorde klart jätte roliga uppgifter. På onsdagen så åkte jag hem till david där det var ett storslaget rave med, micke, raden alex, karin, moa, david, amanda och kajsa. Först blev det strip, som gällde, jag var ganska stolt eftersom jag bara behövde ta av mig tröjan medans raden och kajsa sprang halvnakna och alex all naked. Mitt i natten gick jag och några lajvare till kajsa och kollade på grudge 3. Kunde knappt sova (A) den var döö läskig. Fast jag sov aldrig, för micke satt satt och skrek i mitt öra när jag och raden låg och försökte somna. Men fem på morgonen flydde jag och raden iväg med alex's dricka som raden kissade i. Sen gick jag och raden till david och sov. Sen när jag vaknade var min mobil borta och mina glasögon låg på diskbänken. Frukosten var slut och jag var dö trött. Efter en timme så skulle vi dra men jag var tvungen att leta efter min mobil som var avstängd. Efter drygt 20 minuters letande så kände david i sin ficka och märkte att han hade två mobiler. Vilket jag tyckte var toppen bra! :) Sen gick jag och raden till bålsta från häggeby tog ca 2 timmar det var runt 1,5mil hem. Fett stolt, sen åt vi på sibylla och slappade. Dagen efter kom alex förbi och vi gick till honom det är drygt en mil dit, vi körde lite fiddy fast jag sög för jag kunde inte växla även fast jag har en egen som jag inte har kört på två år. På lördagen var det bröllop som hägrade, vi åkte dit till vigseln som tog 3 minuter för vi skulle bara lyssna på en låt så var det klart. Efter det drog vi till bröllops paret och hade jätte roligt! Vid tio tiden på kvällen åkte vi hem igen. Nu på söndagen cyklade jag, raden och micke till alex och åkte fiddy igen. När vi skulle hem så skrek jag åt några som tränade med hästar vilket jag tyckte var väldigt roligt men dem lackade ur! och sen fick alex skulden för allt (A) ska ge honom en blöt puss när jag kommer till bålsta. I helgen har jag cyklat och gått drygt 5,5mil sammanlagt fett proud of mig själv. Nu när jag har kommit hem har jag bara slappat efter en skön helg och vecka med de tre vännerna och raden. Imorgon ska jag kolla om jag kan få tag i en läcker keps, fastän det är röd dag men jag är scteek så jag får tag i en om jag vill.


Det var allt från mig // JOOOOCKE <333
Heil five! (L)


Kommentarer
Postat av: Alex

Du är skyldig mig 5 spänn, 185g och 1 liter cola!!! Helst inte ner pissad:P

2009-04-12 @ 23:50:06
Postat av: Anonym

Det står en på vägent till kajsa (A)

2009-04-13 @ 00:11:42
Postat av: Anonym

Det står en på vägen till kajsa (A)

2009-04-13 @ 00:11:50
Postat av: julia

ni är sjuka, småpojkar! sjuka!

2009-04-18 @ 02:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0