Lördag (4) - Söndag (5) -april Yay moppe ;D

Sheenare!
jag har nu tagit mej norrut till tynder ö, (ett ställe långt åt helvette).
Tog mej 6 timmar dit, och 6 timmar hem.
Jag åkte dit för att hämta min fyrhjuling (eu-moppe) som jag kommer att köra runt början av maj, eftersom jag behöver ett jävla eu-kort :S.
Det var typ 20-30 CM snö & tjock is på sjön!
Jag å pappa frös ihäl i början eftersom skit stugan var kallaren än en igloo xD Så vi satte upp en brasa och sen gick ner till den ny byggda ved bastun ;D. Vi bastade tills man inte orkar sitta kvar, sen sprang vi ut och rullade oss i snön XD hahaha, men det är fan det bästa som finns! ojuste, innan de hade vi spelat på hästarna, pappa hade gjort en rad åt mej och en åt honom, hans kostade 1000:- och min 100:- ,,,, han vann inget men jag vann 200 :- hahahaha ;D
Känner mej lite tjock efter allt donken ätande, så det va skönt att träna ;)

Grattis alex till vinst! :D Go bålsta, visa vart skåpet ska stå! xD

BTW ska jag ha lysrör under moppen, haahaha (vill leva mej in!) :D

Puss & Kram den utstötta raden ;) <33

Kommentarer
Postat av: Alex

Nej inte bög rör, du har spelat för mkt need for speed, snart ska du väl doppa hela atvn i klister och rulla den i rosa fjädrar, ungefär samma coolhets nivå som på dina neonrörxD

2009-04-06 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0