......

Hej! Idag har jag kommit hem från häggeby och bromma. Vi börjar med gårdagen.
Först var vi hos David där det gick hett till, vi körde den som fick lägst kort var tvungen att klä av sig ett plagg, självklart förlora raden först men han vägrade att klä av sig det sista plagget. Men den förste att bli naken var faktiskt jag....
Sen gick vi till kajsa och titta på the grudge 3, hade faktiskt högre förväntningar på den, men men. Sen myste vi till natten var över, då vi gick upp och åt frukost, och ställde lite choklad pudding i kylen. Innan den var klar så gick jag och la mig.
Sen drog vi tbaks till david och de andra som stannade kvar där och åt en till frukost. Sen kom min mamma och hämtade upp mig, och då hade redan raden och jocke börjat vandra mot Bålsta, vi frågade om de ville ha skjuts men nej nej, de skulle gå ända till Bålsta, vilket de gjorde. Jag kom hem och la mig, sedan skulle jag iväg till bromma på typ påskmiddag, det var grymt gott med ett försenat julbord ska jag säga. Nu har jag kommit hem efter det och sitter och lyssnar på musik. Imorrn ska jag in till Bålsta och vara med de andra vännerna och Raden om han får för oss.
Heil five!//Alex<33333

Kommentarer
Postat av: Raden

Om jag får..haha

2009-04-10 @ 19:46:51
Postat av: .

tss..

2009-04-25 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0