Cykel....

Hej! Idag har de tre vännerna och raden cyklat och kört lite fiddy. När vi skulle cykla från mig så började jocke skrika när grannarna hade rid lektion så smart som han är. De började skrika tillbaks och när jag kom hem var mina föräldrar inte så jätte glada.... även inte grannen. Sen så stannade jag och raden och fikade på ngt pundar ställe, medans Jocke och Micke fortsatte mot Bålsta. Jag och raden svängde av vid varpsund för att åka till Häggeby. Vi åkte till Kajsa för att hämta min Ipod som jag glömde senast jag var där. Amanda bodde lyckligtvis mitt emot Kajsa, men hon ville inte komma ut och träffa sin snygge raden, trots att hon skriver att hon älskar han, så pratar de inte med varandra... Men det ska vi få ordning på och imorrn kmr kajsa och amanda förhoppningsvis in till Bålsta för att träffa Raden och mig. Då kanske de tittar på varandra till och med, man får hoppas på de bästa. Nu har jag kommit hem och väntar på mat:D
Hoppas någon annan skriver i bloggen också... vi har tappat tittar siffror haha:P

Heil five! //Alex<3

Kommentarer
Postat av: kajsaaaa

hahahahah, aaa klart vi fixar att dom åtminstonde ska sitta brevid varann, för radden har lovat att jag ska få köra gh!! :D o då ska dom få sitta tsm! smart plan?! (aaa)

2009-04-13 @ 15:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0