asddgfkjsrgi

Hej! Jag har inte skrivit någonting på länge igen, men som vanligt har jag inte haft nå tid, men men.
Det har inte hänt så jätte mkt sedan jag skrev sist, men det var kul i helgen iaf.
Raden har färgat sitt hår blont, har dock inte sett det live:P och Jocke ska pierca sig? Gör det inte!! det ser förjävligt tkr jag:P som en jävla pundare rättare sagt. Men det är du som bestämmer.....
Nu sitter jag och lyssnar på neradio.se, har falligt tillbaks till hands up techno musiken igen, men självklart lyssnar jag fortfarande på hardcore och hardstyle!!:D
Men nu måste jag dra, måste vara pigg så jag inte räknar fel med alla pengar på banken!:D Heil five!/Alex<33

Kommentarer
Postat av: BOB

fan va man skryter då ...

2009-04-25 @ 21:56:01
Postat av: Anonym

uppdatera någon?

2009-06-04 @ 21:12:52
Postat av: Anonym

SKRIV

2009-06-06 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0